7 april 2011

Vi jobbar när alla andra är lediga....

Nooooooo!!!!!

Ringde nyss upp min chef och bad om att få ledigt på valborg men nej "lita inte på det wendy" var hennes svar. Hakan hänger bara och släpas på golvet just nu :(

Får väl njuta av dagen i lund med klasskamraterna för att sedan ta sig till Gården på lilla torg och börja jobba... Hoppas hoppas dock att tillståndet för slathuset inte går igenom förens i maj så att Eddie slipper jobba där och kan ta mina pass, hoppas hoppas!

Jag borde iför sig jobba, men med sommarjobbet jag fått är det kanske inte heller så kul att jobba hela året om, varje helg sedan jobba ihjäl sig under sommaren samtidig som man pluggar heltid???? Jag börja tycka att detta verkligen börjar bli tråkigt.... att jag måste missa nästan varje helg på studentlivet på grund av att man måste jobba.... det hela varar ju endast tre år sedan är det slut.

Önskar jag kunde få ett jobb där jag jobbade fler timmar i sträck och missade istället en helg istället för att jobba nästan varje helg för fjutiga 4,5h per pass...

Fast jag tycker om mitt jobb och jag tycker om att ha direkt kontakt med folket ute på krogarna, hoppas man får jobb som värdinna på Cosmopol någon dag istället :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar