29 april 2011

Dags för fredagsmys

(fan vad jag hatar den reklam låten)

okej efter flera tjat från brossan, har jag nu bokad tid till vårdcentralen och ska nu dit en sväng efter kl13 wohoo antingen blir jag diagnostiserad astmatiker eller pollen allergiker båda är rätt kass...

igår spenderade jag lite tid åt kosmetik shopping och så nu är jag pank :/ köpte bland annat lite body butter med lukten coconut/lime vilket jag blev beroende av när jag var i USA. Är så glad att jag äntligen hittade den här!

kom att tänka på att sommaren verkligen är nära nu, känns ändå ut på tårna...

det är kungligt bröllop på tv just nu och jag är sån sucker for love, höll nästan på att fälla en tår när jag såg hur lycklig Catherine Middleton såg ut att vara. Tänk hon är bara 28år och hon har hittat sin livskärlek! OCH varför är stackars William tunnhårig redan i 28årsåldern, vad synd, men han har ett fint leende i alla fall...

Imorse så var jag inne i lund och hade tenta i farmakologi, vilket jag har undgått att plugga, men det verkade som om det gick rätt bra

dagens planer är att ta sig in till lund för lite after work med klassen sedan i natt ska jag jobba på Gården i lilla torg, spännande.... hoppas det blir lite spel åtminstone, kan knappast tro det eftersom det är en sån liten bar.

Aja peppar så jävla mycket inför valborg nu att det ryker! Sjuksystrarna kör imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar