13 april 2011

Mina lymfocyter har lagt av...

Idag är jag extremt sjukis! Jag kunde inte sova hela natten eftersom luftvägarna(trachea) var igen täppta fick nypa åt mig luft var  femte minut inte så roligt kan jag lova...

Vaknade med smärta i min rygg och hals, inte bara de så hade jag ingen ork att ta mig på ben för att hämta något eller när jag väl fck det serverad var jag inte tillräcklig stark för att hålla kvar den. Aouch!

Trots detta har jag bestämt mig att det inte kommer förstöra min dag jag ska iväg till en arbetsintervju kl tre och efter det ska jag iväg och sätta mig och plugga i skolan... så nu har jag åtminstone satt mig upp tillrätt för att börja kolla igenom de allra sista duggorna jag har kvar, för på fredag ska vi fan naila tentan!!!!

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar