21 april 2011

6

Alltså jag tycker att tjejer borde prata mer öppet om sex!

Det känns som om sex för tjejer verkligen är tabu men det tycker jag verkligen inte...jag tycker att tjejer borde prata mer öppet om allt.
Exempelvis att säga att analsex kanske inte är skönt för alla men ändå tycker flera om att bli smekta runt anuset just för att det är en förbjuden zon och man blir mer upphetsad av tanken! Eller att man kanske absolut inte tycker om det!! Jag känner bara att man borde vara mer öppen om sin sexualitet och dela med sig av sina erfarenheter så att man som oerfaren kunna reflektera lite över saker man hör eller bara ta till sig och bli en bättre sexpartner!

Detta ämne är verkligen tabu för många men jag känner bara att det absolut inte borde vara det och för mig talar jag gärna fritt om allt, inget borde vara pinsamt för att de flesta har provat på det mesta!

Eller hur....

Nu:SOVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar