13 april 2011

sjuk.

Hejsan!

Idag var jag total förberedd på att sätta mig i skolan och plugga non-stop men just när jag är på väg ut säger morsan "du, ditt ena öga är ju helt rött!" jaja det är säkert bara för att jag nyss vaknat eller antagligen för att jag sovit för länge, det går över snart! så var inte fallet....under hela dagen har jag känt en avdomnad del i det vänstra ögat inte bara har jag haft problem med ögat idag utan på väg till skolan ösregnade och jag som endast hade ballerina skor blev total ner-regnad (om man nu kan säga så).

För någon timme sen märkte jag av, innan jag stack hem då, att ögat hade blivit värre...så har blivit blind. :(

men idag har jag faktiskt hämtat lite duggor hos en kompis på entré vilket har varit till stor hjälp! Men väl i entré tänkte jag passa på att köpa strumpor eftersom mina fötter var totalt blöta, men kom ut med massor av fynd från lindex bla två snygga bh grrr skitsexiga!

men nu är jag blind kanske har man fått ögoninflammation, min syrras make hade ju det när jag träffade dem i söndags buhuu jag som ska jobba till helgen kommer ju inte kunna jobba om jag inte kan se!!! :(

god natt smurfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar