5 april 2011

Tisdag.

God dag, god dag allihopa!

Fick rusa ut ur min lägenhet imorse eftersom jag var alldeles för lat för att ta mig till brossan igår natt så sov hemma, hann åtminstone ut innan arbetarna hann komma... Vädret i malmö är ju inte det fantastiska idag hade hoppats på lite mer sol men ikke istället gav den mig grått och molningt!

Jag vaknade idag av värsta grälet ska inte säga så mycket men skandal!! Om man är nära sitt ex ska man verkligen klippa bort alla förbindelse för att den nya partnern säger så? Vilket tjafs det blev att "du har inte rätt att träffa min, och hur vågar du göra så här" etc. blev helt förbryllad pga att detta paret redan varit ihop en väldig långtid och ändå litar man inte på sin partner.... annars hade det inte varit sån avundsjuka eller??? Aja killar vad ska man gör med dem?

Ska iväg snart för att fira födelsedagsgrisen med lunch med syskonen det blir smörgåstårta men innan dess ska jag hämta mina omklackade skor, vad jag har längtad efter mina pistols har inte haft på mig dem sedan sista hösten i gymnasiet hahaha känner att det är dags för det nu. ÄNTLIGEN!

Lite sen är man, men vad kan man göra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar