11 april 2011

suck.

Känns mer verklig nu att se bilden på min fd med sin nya tjej på Fb.... jag undrade hela tiden när han skulle göra det, när skulle det vara officiellt på hela Fb de har väl ändå varit ihopa så pass, men idag såg jag det och känner lite suck vad tråkigt att det hela blev som det blev.

Man vill inte bråka med personer man engång älskat och eftersom vi gjorde det har chansen att kunna bevara det vi engång hade försvunnit. Det är synd man är ju varandras bästa vänner efter så länge även om man hade sina olikheter....väldigt väldigt tråkigt.

Blir bara så förvånad hur man bara kan separeras från varandra så hastigt och bara "what!? that never happend" eller det känns som det när jag tänker tillbaka på den tiden, den tiden känns overklig som om det bara var en dröm. Jag gjorde i för sig separationen gå snabbare genom att flytta, så nu är det som det är.

haha jag blir helt kluven på principen om man ska fortsätta var vän med sitt ex eller inte...1) personen har varit ditt liv dem senaste 4åren 2) ni vet allt om varandra....men å andra sidan är det ditt ex och det känns lite dumt att bli vänner eftersom man brutit de banden som har fört er ihopa, det är nya flickvänner och pojkvänner i bilden och dessutom har denne partner sårat dig, då är det kanske inte så lätt att bli vänner efteråt ändå men vad tycker ni??? ska man bevara en vänskap efter så många år tillsammans eller pga att det är ditt fd så ska man släppa alla band? som sagt jag är helt kluven vet inte vilket som är det smarta draget... men angående MIN fd well that ship has sailed, jag tänkte på andra par hur gör ni vad tänker ni så att man kanske har huvudet klarare för nästa förhållandet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar