19 april 2011

This is the real thing!

Fan vad gött det var idag, grill och massor av häng!

Ibland är man orolig för vilka val man gör i livet, för att sedan bli överaskade att man gjort det rätta valet....så var det när jag valde lund...jag flyttade verkligen utan att veta om jag ens hade kommit in, för att sedan veta en vecka senare efter skolans startat att man hade!

Där chansa jag för fullt och vet ni vad det är det bästa valet jag gjort!

Det är sjukt! Därefter fick jag chansa malmö eller lund och tänkte, well wtf jag kör lund!

Ångrar mig inte en enda sekund, jag vet att det är här jag tillhör och är så glad över det....även om jag ibland känner känner att jag kanske hade glidit med studierna om jag valt en annan skola! Du, det gör inget att jag får kämpa med att utöka min hjärnkapacitet här, för deta is the real shit! Bästa klassen och att man får ta del av både storstan och lund! Fan vad gött, detta är verkligen något jag stått och bärt med mig  och det är skönt att få av mina skuldrur....

Ibland får man chansa och göra saker som man inte är helt hundra på och galet att jag fått göra det både med förhållandet och med skolan, 2 viktiga val under mindre än ett år! Tur att båda löste sig till det bästa till slut...

Nu ska jag hinna med bussen hem till malmö så att man faktisk är ambitiös nog att gå på föreläsningen imorgon.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar