12 april 2011

Nattuggla

-"i must do something on the paper!!"

hahaha love it!
kolla in VARFÖR vi nittiotalister är så rubbade haha kolla bara i vilken era vi föddes i!!

http://www.kanal5play.se/program/play/nittileaks-s01e01

Måste även lära mig att lägga mig tidigt och vakna en timme tidigare än vad jag är van, detta att var uppe sent kommer inte fungera i slutändan, men det är inte bara jag som är vaken i mörkret utan även min galna sköldpadda som fått fnatt och vill ta sig i till rummet för att störa mig, no way! haha jag kan höra honom gå runt i vardagsrummet med hans långa klor :/

måndagen har innehållit mycket plugg och imorgon vid ett ska jag hämta lite duggor som jag kan plugga på, borde ha insett att plugget är heltidsstudier för längesen, nu sitter jag i klistret, tycker inte om att kugga på prov men känns som om det blir så i detta fallet...

vill bort bort bort härifrån bara ta en undanflykt från mig själv och detta prov, take me for a ride on your vespa! take me to Italy! Det kanske är en sorts depression som närmar sig eller att våren aldrig riktig tog sin fart när den skulle för jag känner mig som om jag gärna hade tagit ett glas rött eller två varje dag för att komma bort... eller så är det kanske för att jag börjar känna att jag åter börjar förlora mig själv?? Då är det dags att börja göra min sysslor och hålla mig uppdaterad med mina framtidsplaner så att jag vet vad nästa drag är, för att känna så här håller inte, detta är inteOK!

FAN! (blir arg på mig själv)

-god natt världen-goddag min undanflykt-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar