19 april 2011

En liten skit.

Att vara 15 is the shit! eller hahah nej inte för alla, men för mig var det verkligen det.

Att busa så mycket som JAG och mina vänner gjorde, fy fan! och en liten skit var man!!
En liten skit som bara smet in på klubbarna innan vakterna hann komma eller tog syrrans leg och kom in på alla klubbarna på möllan, eller smet in på barerna och agerade 18plusare hahaha L O V I N G  I T

Hur var det för er att var 15?? 

Vissa gör faktiskt inget speciellt när de är 15 (vilket är bra, önskar att mina barn inte blir som mig) men jag vet att andra busar till det extremt och inte säger inte något till sina föräldrar.....som förr eller senare får reda på sakerna mohahaha!

Jag är så glad idag(kan bero på det fina vädret), men imorgon ska jag få se min underbar älskling!!!! Som jag har saknat henne! She is the real thing och alla som får lite uppmärksam av henne omtumlas med så mycket värme! Uff hon och jag, ja du, som vi har busat

Man har väl alltid en kompis som man bara gör massa saker med och som till slut bara vet är där för dig, bättre än i "nöd och lust".

Det har varit sena utekvällar med henne, killar, DANS, och återigen killar.


Loving life at the moment!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar