11 april 2011

Förvirrad.

Helgen har gått och jag känner som om jag slukades från ena hörnet till andra, från ena personen till andra, jag var så överrumplad av festligheter i helgen men ändå känner jag just nu att jag inte har fått nog utan bara vill ut på dansgolvet... vad är det så händer!?

Helgen var verkligen en bra helg, en helg som jag verkligen kände av pga alla som omger mig, ni är bäst det är ni som gör helgen! Ska bli skönt att jobba lite nästa helg och då blir det Harrys och där är det alltid kul.

Men tillbaka till huvudämnet som också har med helgen att göra... jag läste ett fint citat från Anna hibbs blogg där det stod

"Respect others relationships, there's so many other fish in the water so why mess up with one that has already been caught"

Jag känner mig lite dum att eller väldig dumt som påfrestade en killes gräns häromdan...om vi kan säga det på det viset. Det är verkligen inte rätt när jag tänker på det men det hela var ett experiment om att killar verkligen är skitstövlar, eftersom jag stött på många av denne slag under senaste tiden och det var han :/ och om det finns karma så kommer jag antagligen få smaka på det...

Ärligt detta gör att jag verkligen inte vill ha en kille, speciellt killar från Lund då det hela tiden kommer in färskt kött på marknaden som kan fresta.... men att ha new meat vill både kille som tjej och då är Lund ett bra ställe. ANVÄND KONDOM!!!

men samtidigt som jag säger att jag inte vill ha en kille så har jag inte för så länge sedan sagt att: NU känner jag att jag är redo för att kanske starta ett förhållande! Men ändå drar jag mig till förhållande som jag vet är kortvariga och vet ska misslyckas. Jag fick en uppenbarelse moment idag och det var att jag drar mig till dessa förhållande pga att jag vet vad som förväntas och då slipper jag ge ut mitt hjärta och låta den bli krossad återigen. Fungerar verkligen hjärnan så här omedvetet??!! Detta har ju hållit mig vid liv och stark så att jag klarat igenom dessa 6månader som gått, bugar och tackar!

I helgen kändes det som om jag indirekt startade en relation med en person som inte ville något men som visar sig villig nu..??? förstår inte riktigt hur man ska tolka detta eftersom bollen var på hans sida som var ett klart och tydligt nej......då...
Jag bestämde mig att haka på, känner dock att detta ändå är ett misslyckande som man kan lukta av från långt håll och egentligen vet jag inte om jag ska hoppa av tåget, vet att jag borde men allt blev lite förvirrande just nu.

Vad ska man göra? Haka på och se vad det hela handlar om....? Varför fega ut nu so what ännu ett krossad hjärta sista döda det inte mig utan gjorde mig bara starkare. 

Peace out mother fuckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar