4 april 2011

Måååndag hela veckan!!! (helst inte)

Jag skulle vilja ha söndag hela veckan vilo söndag!

Idag så var det syrran som fyllde år och det firade vi med att sticka och frukost fika på ett konditori i möllan jätte mysigt, fast min tårtbit var nog alldeles för stor för mig, hade magknipa efter jag ätit upp hela :/ 

Idag fynda jag även ett fint bälte på secondhand affären runt hörnet på 7eleven fint fint, tittade på skor som skulle passa nu när våren äntligen törs komma fram, men med ingen success.... tror dock att man köper skorna som jag och lundatjejerna såg på weekday med öppen tå ;) grrr vad dem satt snyggt på!

Det är sjukt att fredagen och lördagen är blott ett minne idag och att jag redan för planer för kommande fredag och lördag kväll.... Lördag kan jag säga blir spännande då min syrras kompis ska försöka para ihop mig med en mikael hmm undrar hur det går. I för sig har jag haft värsta oturen med vad som gäller killar så man bör kanske välja en karl som inte är sin typ??? då det nu verkar gå åt skogen men den typ av killar jag gillar...... Shiiit det är verkligen inte ont om killar bara att killarna man möter är skit!

Har även blivit hemlös eftersom mitt hem renoveras och får inte bo hemma så bor hos brossan för tillfället så det är lite jobbigt men men det är bara 6 veckor och sedan blir allt nytt och fräscht här hemma ;)

Adjöööö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar