14 april 2011

ref: Forni

Som vanligt loggar jag in på min dator och tar fram en av mina favorit bloggerskor Michaela Forni... Denna dag läser jag ett inlägg där jag totalt kunde känna igen mig, men som även gav mig insikt på varför jag agerade som jag gjorde, det kan bero på de sakerna hon skriver men även på andra saker som jag fortfarande inte blivit underfund med....

Alltså när jag väl kom tillbaka till staden så sa mina vänner, Gud Wendy vad stark du är etc. vilket jag då inte insåg var starkt av mig men kollar jag tillbaka så är det sant, det var väl stark av mig som agerade som jag agera....hon nämner då varför vi agerar som vi agerar och varför vissa människor måste vara starka.

Som hon även säger så är "staden som ett minfält", well folk den känslan det försvinner, det kommer komma en dag då du trampar i en mina utan att känna av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar