3 maj 2011

We dance while we waiting...

Jag har ca 4veckor kvar innan jag slutar skolan woooho SCHOOLS OUT FOR THE SUMMER

....jag och min kompis är rätt lika när det gäller killar. Men jag la märke till något annorlunda igår...Man vill inte ha en kille men ändå verkar det som det man är ute efter är prince charming..? Jag vet faktiskt inte om det stämmer med mig, men eftersom vi brukar känna samma sak om killar...?

Jag tror att själva saken är nog att alla killarna man gått ut med är hopplösa fall så man börjar önska att man hade en prince charming så man slapp all dejting. Jag börjar nog kanske kännas så nu.... men nej, saken är att DET ÄR ROLIGT att träffa nya killar och även om de är hopplöst flirt så tycker jag om det. De ger en någon sorts av frihetskänsla. Varför tacka nej till det

We dance while we waiting? Vi kör på medan vi väntar på prince charming. Varför sitta och vänta att han ska dyka upp, när du samtidigt kan leva livet! 

Sitter på den hopplösa 130 till lund eftersom jag missade alla andra bussar, please kill me! 40min bland åkrar och lövar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar