18 maj 2011

Blyga blickar..

Kom att tänka på att nu under helgen, när jag var på väg till jobbet, råka jag få ögonkontakt med personer i en taxibil.

Jag satt på bussen och var helt förstörd och kollade ut genom fönstret som vanligt, när jag får syn att killarna i taxibilen brevid bussen står och stirrar på mig!

Omg panik! Vad ska man göra, var ska man titta, upp, ner, bort, alla ställen förutom DIT...

Jag tar mig modet att än engång titta vem dessa killar är, när jag ser att killen i framsätet står och vinkar. Där satt jag och tänkte att det kunde trots allt inte vara till mig, men när han åter fångar min blick pekar han mot mig och nickar.

Tror aldrig jag varit så generad på att bli uppmärksammad, att jag tom. skrattade till, I BUSSEN.... så jag försökte hålla blicken bort från fönstret och så klart så blev det röttljus och där satt man och försökte ungå att killen i taxibilen vinkande åt MIG. Jag som helt vanligt skulle komma med något fiffigt tillbaka satt där extremt generad och mållös!

Roligt att hans små vinkningar och att jag plötsligt blev extremt blyg gjorde kvällen bättre och att jag slapp tänka på att jag skulle in till jobbet.

Haha roligt att man ändå upplever dessa små minesvärda stunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar