24 maj 2011

God morgon

Hallå Pissväder!

Just nu har jag väldigt mycket i skolan att de få 3timmarna som jag hade när jag kom hem igår, innan jag gick och la mig, spenderade jag med mig själv. Hann inte ens träna!

Nu åter är jag på väg till skolan ännu en tidig morgon :(

Har en tenta på fredag i statistik och jag har inte ens hunnit läsa artikeln! Ja, jag har mycket stress just nu alltid ute i sista minuten...

Värnhem har börjat sälja bagels n stuff, eller vad det nu heter, och jag ser fram emot att käka där. mums bagels! speciellt till frukost är ju jätte gott!

Nä imorgon är det onsdag och förhoppningsvist har jag hunnit med mycket så att man kan gå på den lilla puben skolan annordnar...förhoppningsvist OM jag pluggat färdigt!

Idag ska jag träna yoga wohoo underbara yoga, som antagligen kommer få all stress att försvinna!

Och juste jag ska till siesta nu nästa vecka och se på awesome band! Känner att det blir roligare att åka till festival nu när man är vuxen än när man var gymnasiefjortis....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar