7 maj 2011

Det rycker i fingrarna!

Som ni kanske märkt har det varit ganska många inlägg idag, ville väl kompensera för att jag varit frånvarande under dem senaste.veckorna...
Det är bara det att det ät mycket plugg samtidigt mycket chill med vänner. Hur hade jag klarat det utan er sskare!
Det är alltid lika rolig att vara nykter och se alla andra skämma bort sig. Så mycket strul jag sett idag! Lite avis faktiskt, vill oxå :(
Det jag märkt med mig själv är att jag är väldig petig när det gäller killar. Alla som jag väl bestämmer mig för att "satsa" är redan upptagna...hur fan ska man då hitta en decent kille? Iför sig är dessa killar kanske inte perfekta så som jag ser dem att vara.
Parantes:jag blir så ledsen över alla dessa äldre som går och letar efter pantburkar tom nu på natten! Fy fan att det svenska samhället har fått så stora klassskillnader!
Men ja, alla killar som man tycker är intressanta verkar alltid vara upptagna.... mupp
Så hemma snart så adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar