1 maj 2011

hopplös för kärlek

lyssnar på alla olika kärleks låtar just nu och försöker relatera till dem men hittar ingen koppling haha jag är hopplös!

ingen som har sårat mig eller varit dum mot mig, så nej tyvärr... alla låtar handlar ju bara om det eller omöjlig kärlek, vilket jag inte heller har haft. Kanske är det tur för mig att pojkvännen man haft aldrig varit dum mot mig. Det är faktiskt mest killar som man träffat efteråt, som INTE ens är mina pojkvänner, som är cp eller rättre sagt assholes(och jag som trodde att tjejer tänkte för mycket, det är fel, det är ni killar som tänker för mycket och inte kan agera normalt runt mig)  eller som igår, försöker undan fly mig hela kvällen wtf? there is no stringes attached at all. Jag kommer inte låsa in dig och be dig gifta dig med mig efter en kväll haha man gör det själv awkard, chilla mannen im cool, im not like other girls.

lite efter mys hade dock inte skadat??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar