20 maj 2011

Heeeelg

Kära läsare vad ska ni hitta på till helgen? Kanske hänga med klasskompisar? Det ska jag göra :)

Idag så drog jag till karlskrona och nu redan vid karlshamn ser man delar av det fina med blekinge..Havet! Ibland önskar jag att man kunde bada året om, det är så fint.

Så sitter här på tåget och lyssnar på när konduktören har fått "mikrofonsjukan"

Resan, som jag gjort flera gånger, tar 3 jobbiga timmar men idag så har det passerat relativt snabbt.

Vissa tabbar som man lärt sig och vissa man inte har lärt sig...
Att ta med mat till resan, speciellt vatten, har man lärt sig.
Att ta med en kofta, nej, det har man inte lärt sig..hur många gånger har jag inte suttit i ihopkurrad till en boll för att det är för kallt i kupén. Wendy lär sig aldrig! Tog tom lite för mkt mat denna gång...

Skönt återse calleskrona och alla i den...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar