15 maj 2011

Tänker och tänker

Nu har jag spenderat hela helgen på att tänka vad det är som jag egentligen borde göra med mitt liv och hur jag ska börja... men jag tycker att det är så svårt att bestämma sig för EN sak när man har massor av saker man vill göra.

Jag tycker dock det är skönt att veta vad jag är bra på och därför veta vad jag skulle passa att jobba med. Men nu hela den grejen borde jag, eller ska jag vänta? Den gnagger på mig rejält!

Min syrra sa en smart sak idag. 
"-varför följer du inte själv det du säger till mig": "prova, för nästa gång vet du hur det är och därmed bättre förberedd"

Egentligen, varför är jag bra på att kunna ge råd, men när det gäller mig själv kan jag inte följa dem.....eller så ser jag inte grejerna så klart som när jag ger råd till andra och därför inte kan ge bra råd till mig själv?... ska jag bli psykolog till andra kanske:p

Men som tur är kom jag fram till ett beslut PRÖVA! 

when was the last time you tried something for the first time?

Lycka till Wendy. Neeeh nu vill jag bytta namn oxå...till...Bianca haha skulle passa mig fint. Min dotter får hetta det istället.

Chao pescao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar