26 maj 2011

hej hoppsan

hej!
nyss kommit hem från kanylen och jag och snälle henrik delade taxi hem från lund..vet inte riktigt hur jag skulle orka att stå på stationen en timme och vänta på att nästa tåg skulle komma :/

nu är jag hemma och fick under kvällen se as grymma tjejer dansa loss och killar bli snooopna på att en ful tjej flörta med dem bara för att gå och hångla med någon helt annan. Jag önskar att jag hade samma makt som denne tjej! och jag säger: hon var ful! OCH hon snusar! hur oattraktivt är inte det?!!! jävligt äckligt med tjejer som snusar man märker ju att det är något äckligt under läppen?!

men NI jag var nära och säga till min klasskamrat hur söt han var idag!!!! nej nej nej men han var jätte gullig när jag bad honom om att vara mitt element då jag frös då vi tog en cigg....nej nej nej tur att jag inte gjorde det, tänk hur mycket alkohol kan påverka en...

aja inte bara alkolås på mobilen utan alkolås på käften oxå!!

och by the way som jag taggar inför siesta!!! all musiken som jag har lyssnat och alla bra artister som kommer!!!! måste stå längst fram när rebecca o fiona spelar samt när slagsmålsklubben spelar!!! har spelat sönder deras låtar, faaan vad jag är så jävla pepp!

god natt festnissar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar