6 maj 2011

Helgen är ju redan här?

Hej du söta du!
Veckan har gått med ett rus känns det som. Sitter på bussen på väg hem och känner mig så jävla sliten!
Veckan har innehållit en massa skola, många timmar i föreläsningssalen OCH mycket tid framför datan. Har haft i uppdrag att leta fram tråkiga vetenskapliga artiklar för min kurs....
På tal om uppdrag :) jag har nu idag lämnat in min nominering för kandidatposten som vice ordförande för studiesocial. Detta innebär då att jag kommer få jobba som en liten chef för alla evenemang som görs i skolan. Så jävla fett är riktig taggad och hoppas att jag verkligen får posten!
Och ja min förkylning ger sig fortfarande inte. Jag gick ju till vårdcentralen men fick svaret; om du inte har feber så kan vi tyvärr inte hjälpa dig. Så jag är inte en asmatiker eller en allergiker bara fast med en tråkig förkylning pga för mycket festande! Får skylla mig själv för att jag tycker om att HA ROLIGT...
Igår så var jag ute och åt en jätte/alldeles för stor middag på broserskapet. Så jävla nice! Vilken plankstek det var!
Det har varit en bra vecka mycket quality time med nära och kära men idag kände jag att jag borde ha lite quality time för mig själv, så det gjorde jag. Gick till åhlens och köpte mig hem olika kosmetikprodukter.Köpte bland annat hem en anti nagelbitar nagellack, så i år ska jag sluta bita på naglarna! Inte för att jag gör det ofta men snyggare naglar vill jag ha.
Jag reser till Gdansk på onsdag med sskarna och ikväll taggade vi inför det genom att kolla på hostel part1&2. Är det verkligen quentin tarantino som gjort dem!? Filmerna var ju ett skämt! I alla fall, vi stod och vred och skrek då tårna klipptes och blodet strömmade, lite konstigt när det är vi som ska ta hand om patienter vars fingrar blivit avhuggna och plåstra om sår haha
Livet flytter på och önskar ibland att man hade kontakter som kunde fixa till sig ett as bra jobb som redaktionschef eller eventplanerare! Får väl ta tag i det hela snart innan jag blir 25 och halva livet gått...
Jag måste bara sätta mig ner och få ner alla mina ideer på papper så att jag vet var jag ska börja. Har väl undvikit det men som man säger JUST DO IT.
Så för att börja med, naila positionen som vice ordförande, fixa klart mitt körkort under sommaren, ta kontakt med ABF och se hur de kan hjälpa mig med lite ideer man har. Eftersom jag tycker om att skriva och tala inför folk kanske gå på en intensiv kurs om hur man kan bli bättre?
Gud jag känner verkligen på mig att detta kommer gå super, måste bara ta fan tag i mitt körkort nu under juni månad får börja läsa teoriboken redan imorgon!!!
Som freddie mercury dont stop me now!
Hemma nu så god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar