22 maj 2011

Jag har myror i brallan!

Jag överlevde domedagen i lördags...

Då vi egentligen skulle sjunka och dö igår kl 18 så var jag på ica maxi och köpte skor....well råkade tappa bort ena ballerina skon, vet inte hur men jo det hände! Sedan gick mina klackar sönder just när jag korsade järnvägsspåret. Well folks, det gjorde jag med! Jag gick på järnvägsspåret och jag tror även att jag snubbla över det 3gånger! OCH mina strumpbyxor höll, woohoo. Att gå på spåret har jag aldrig gjort förrut, och nu under helgen gjorde jag det vet inte hur många gånger haha så det var spännande!

Jag gick vilse i karlskrona... haha ofta! Men det var för att jag var för slö med att ta upp min garderobslapp så jag splittrades från min grupp. Tur är hittade jag till buss stationen.

Galna wendy som vanligt! När kommer jag någonsin bli vuxen? Jag känner även, att nu när jag tar mitt körkort hur fan ska jag kunna ta ansvar för en bil?

Karlskrona bjöd på sitt bästa och det var endast småkrypen som fick ett nyp av mig, fy vad många småkryp det var!

Jag lämnade gullbernas pojkar och söta kristin som tog emot mig nyss. Jag har nog fått för mycker sol denna helg får se hur ögon klarar sig när jag vaknar imorgon...

Hur var eran helg?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar