16 maj 2011

Ny vecka

Måndag baby!

okej ny vecka nya möjligheter sägs det väl? ska snart iväg och träna vilket jag har saknat så det kommer vara skönt. Har fått i uppgift att leda vår grupp i skolan med vår uppsats, haha undrar hur Det kommer att gå....

Ska äntligen få bo i min lägenhet, vad jag har saknat den! badrummet blev så jävla snyggt och köket blev en besvikelse.. aja vi får väl själva fixa till den.

Så undrar vad man ska hitta på denna vecka? Jag är inte hundra på om jag ska ta mig till Karlskrona till helgen. Får se hur jag gör, jag har ju två hemtentor och en salstenta om 2 veckor.

Jag har ju en sköldpadda som vissa av er vet, och denna sköldpadda tar livet av mig! varje morgon så går han in i mitt rum och börjar gå under sängen med hans klor, som då hörs dubbelt så högt eftersom det är just under min kudde! så vid 7 på morgonen är han redan uppe och väcker mig..uff

Nu blire iväg till friskis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar