8 maj 2011

Håkan hellström och nu är det sommar!

Ni alla känner till den känslan då man verkligen inser att sommaren är här...ja det är så jag känner just nu. Håkan Hellström pumpar ut ur högtalarna, solen skiner in från köksfönstret och frukosten smakar bättre än någonsin!

Igår hade jag premiärgrillning på bakgården och så underbart det var, gräset var grönt, vi var i lä och maten smakade perfekt.

Högtalarna pumpar ut mandio diaos- sheepdog och nu kommer alla sommar känslorna; sandaler, ett tunt linne och gående längst stranden. Jag har egentligen inte njutit av svensks sommar på såååå länge, har alltid varit ute och rest, därför ska iår verkligen vara toppen! Jag ska i för sig åka till siesta först och sedan roskilde men det handlar endast om några få dagar, så det kanske inte räknas som att resa? Festivaler är något man måste ha gjort under sitt liv, det är så galet där och det ÄR sommar! Det är verkligen att bara sitta på gräset och njuta av musiken.

Alla mina minnen jag har från en bra sommar i Sverige är faktiskt då jag var 15 eller 16år. Efter den åldern så har jag och min kille alltid varit iväg och rest nästan så att man missat själva sommaren här. Det ska jag ändra på nu, jag ska njuta att spendera sommaren i Sverige.

Igår så var jag och jobbade och vilken bakfylla man hade på jobbet, tur är så kom ingen och spelade med mig förens i slutet. Började märka att Gården har sina stammisar och att de är rätt spelberoende.... och gud vad Koi var fullpackad, vill verkligen dit någon helg.

nu frukost med fortsatt ljuvlig sommar musik...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar