6 juli 2011

God natt tisdagen den 5juli

Kom nyss på att det var USAs national dag igår eller i måndags....kom ihåg när jag var i usa och firade 4juli mysigt! Sen var jag på en Death cab for Cuties konsert dagen efter på HOLLYWOOD BOWL envy? hahha det var så vackert och alla fyrvekerier som de hade när de spelade deras sista låt fint fint..har ni hört deras nya låt? Det måste ni, asbra!

en liten parantes bara haha! Roskilde var bra så många bra artister det var en bra helg!

Det jag egentligen ville säga, och som jag sagt innan är att ni kan istället följa mig på twitter eftersom jag märkt att jag är väldig lat med att skriva på bloggen haha och det är ju för att jag oftast skriver på twitter så joina mig och mina galna tankar som ibland poppar upp hos mig på Twitter!

Ni kan enkelt leta upp mig på Twitter med användar namnet Wendaay 

Jag kommer så klart hålla igång bloggen också!

Så om inte ha en bra sommar allihopa! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar