11 juli 2011

Dagen som gått

Vaknade rätt sent idag, verkligen rätt sent! Men tog tag i dagen och skulle iväg till jympa passet på parkmöllan men just då ber syrran mig att följa med till bo01 för att träffa hennes kompis, så vi for iväg. Jag ville verkligen ta ett dop med vädret kändes inte tillräcklig varmt för att göra det...plus skulle jag iväg och se ett lundar band som skulle uppträda på enskiftarhagen. Det var faktiskt en lyckad konsert och picnick, lite väl för mycket mat dock haha

Min kompis blev faktiskt tillfrågad att gå på en dejt av trummisen. helt random kom han fram och frågade ut henne, mysigt. Kul när något sånt händer, där satt jag och trodde att han kände henne eftersom lund är litet haha vilken överaskning! Så mysigt att man fastnat så mycket för en person att man måste fråga ut dem direkt annars åker tillfället förbi...

Jag kom hem i alla fall och kände att jag ville mysa framför en film och det gjorde jag. Nu efteråt känner man sig så kär och glad och det pirrar i hela kroppen för att man delar lyckan som karaktärerna kände i filmen, hahha TÖNT! vadå.... man kan inte rå för att man blir lätt influerad haha. Älskar ju mina romantiska komedier. Ikväll såg jag faktiskt, Easy A.

Det är roligt hur filmer är uppbyggda, att när huvudrollsinnehavaren behöver en hjälte, dyker denne upp och det visar även sig vara the love off her life. Typiskt! Haha livet är faktiskt så ibland att när man minst annar det kommer en snygging fram och ler mot dig. Vilket leende! natti jobb imorgon bitti....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar