14 juli 2011

90's

Åååhh kära 90 tal igår titta jag på alla Ebba & Didrik avsnitt åhhh vad jag var så kär i Didrik när jag var liten....och kanske fortfarande är....  sen kollade jag även på Johanna & Selma "och mamma haj! tututuu och pappa haj! tutuutuututu" och nu denna låt som jag älskar att mima till! 


A few questions that I need to know 
How you could ever hurt me so 
I need to know what I've done wrong 
And how long it's been going on 
Was it that i never paid enough attention 
Or did I not give enough affection 
Not only will your answers keep me sane 
But I'll know never to make the same mistake again 
You can tell me to my face 
Or even on the phone, 
You can write it in a letter 
Either way I have to know 
Did I never treat you right 
Did I always start the fight 
Either way I'm going out of my mind 
All the answers to my questions I have to find 

My head's spinnin' 
Boy I'm in a daze 
I feel isolated 
Don't wanna communicate 
I take a shower 
I will scour 
I will run 
Find peace of mind 
The happy mind 
I once owned, yeah 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar