10 januari 2011

tjenna bloggen

uuff äntligen hemma efter en re timars tågresa från karlskrona... blev faktiskt åksjuk på tåget lite konstigt men som tur gick det över till slut.

jag får alltid en bra känsla i magen när jag går ut från centralstationen och ser hela malmö stad framför mig det är så fint och så fullt med liv även om det är en söndag kl 1 på natten.

jag kom hem är där hemma så väntade min fina silvriga dator på mig jätte fin och smidig, får ta bild på den sen och flasha den ;)

tänk att etthalv år har gått och at så mycket har hänt på dessa 6 månader saker som jag verkligen inte förväntade mig skulle hända. Det har varit en bra förändring och jag är glad att jag nu hamnar i malmö tillslut.

ska ut till skolan imorgon och ska bli såå kul längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar