11 januari 2011

11 januari

okej det är så att jag har en hemsk tenta på torsdag som jag inte har orkat ge den någon chans och försökt förstå eller jo det har jag men tycker att temat är så klyddigt och väldigt onödigt för termin 1 ssk:are. SÅ det har inte gått så bra med pluggandet...

får väl se hur tentan kommer gå eller om man är tvungen att göra omtenta den 23e hoppas hoppas inte men vad ska man göra....

idag var man ute och hoppade runt i malmö, det var så längesen man var här så det var faktiskt roligt =)

jag pratade även med min nya chef idag och hon informerade mig att hon skulle schemalägga mig för 3 helger alltså ska jag jobba 6 gånger i månaden vilket är perfekt... hon informerade även var jag jobbar eller rättare sagt vart vi har våra bord.

i am so excited i just cant hide it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar