4 januari 2011

Shrimpy

Oj jag har visst blivit besatt av räkor :) och jag som inte brukar tycka om räkor alls, har blivit beroende... det var Daniels fel som lagade en sån god räkförrätt till nyårsmiddagen. Och sen på kvällen åt man räkbaguette som man fick från Harrys sen idag åt jag en mamma mia pizza som hade massor av räkor på mums vad gott. måste ha räkor pronto!!

och så har en av mina facebook vänner har börjat laga mat som ett projekt och det ser sååå gott ut!! med massor räkor....hon lagar asiatisk mat vilket är det bästa jag vet ååhh önskar att jag vore hennes middagsgäst just nu :((

Ja nu så har jag även städat den tomma lägenheten bara toaletten kvar och moppa golvet imorgon det blir bra... hasta mañana hermana ;)

2 kommentarer:

  1. Oh little shrimpy why are you tickle-ling me:P

    SvaraRadera
  2. jag som trodde du skulle tycka hasta mañana hermana var fiffigt :P

    SvaraRadera