8 januari 2011

Jobbvecka

Inledde året med jobb och hela andra veckan i januari har jag jobbat... imorgon blir det harrys 21 men eftersom det gick så bra på harrys idag tror jag knappast det kommer vara lika mycket försäljning imorgon. Jag får hoppas...

Jobbade på piraten idag haha tänker på att skolans kårhus är inredd som ett skepp sedan att uteställen heter så som piraten, bevis på att karlskrona är en hamnstad! det är sådana grejer som gör att man tycker om att bo i Karlskrona det är så olikt malmö men det är något som gör mig att jag ändå lockas hit... som någon sa till mig igår "Karlskrona är liten, men den har ändå den storstadskänslan" vilket är så sant, tycker om Karlskrona och är glad att jag hamnade här.

Angående piraten hmmm.... idag stod jag där i 4 timmar med inget spel!! hade en försäljning på 300kr sedan netto på 60 spänn det skriker FAIL om det hela! Hade verkligen jätte tråkigt där och förstår inte varför de har ett bord där när alla 18åringar ändå sticker till PM och spelar Black Jack. 

Kvällen började med att jag inte kom in i lokalen, sedan så hade discot kanske 5 gäster, max, där tre av dem var jätte fulla tjejer.... ok kvällens event:

Det finns en bardisken som går runt dansgolvet och på något konstigt sätt krälar två av dessa tjejer upp på bardisken med sina korta klänningar. Den första tjejen slänger bara upp sig på bordet, där F.Y.I stod drinkar på och bara välte ner dem med hennes tuttar, den andra tjejen tar upp sig genom högtalaren sedan upp till bordet och ska verka smidigare... 2  sekunder senare tappar denna tjej hennes cider flaska på golvet... omg var man verkligen sån när man var yngre!!!???

kvällen gick vidare och plötsligt märker man hur en kille bara blir fullare och fullare och märker även att han har dansat ensam hela kvällen... efter två timmar på discot blir han eskorterad ut med hjälp av vakten...

ush nästa grej var verkligen äckligt.... det var två tjejer och en kille på båset närmst mig och jag tyckte faktiskt synd om den mulliga tjejen vars kompis inte brydde sig ett dugg om. Hennes kompis satt grensle över killen och typ grov hånglade hela kvällen medan hon bara satt bredvid och kunde inte göra något. äckligt för mig att se och försökte undvika det hela kvällen usshhh....

sist men inte minst!!! en kille råkade somna vid en av båsarna och blev tillslut eskorterad ut utav vakten haha det var roligt att se, stackarns! 

aja jobb jobb jobb.... får se om jag vaknar imorgon innan tolv så att jag hinner med något, speciellt plugg som jag måste ta tag i!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar