14 januari 2011

oj! här händer grejer

verkligen det ena äventyret efter det andra.... inte bra haha! hade dock roligt igår. Var ute med hela Karlskrona eliten kändes det som, alla som jobbar inom krogen vill säga.

ja världen är liten, jag ska börja i min nya klass imorgon och det är redan någon där som jag sett som känner en annan etc. alla känner alla lite sjukt.

en annan sak det där med ex det är bara konstigt att man går vidare så med sitt liv, jag kommer ihåg ett möte jag hade med en av mina dåvarande pojkväns ex och han sa typ inget bara hejjade lite på henne, kramade henne, sen gick vidare med mig och var helt lycklig.
jag kan inte förstå att det bara är så man gör att man helt enkelt raderar bort det...minns man inte allt????  jag vet inte, jag har inte haft ett ex för mig är detta allt nytt... men det är väl så att killar inte tänker och grubblar lika mycket som tjejer.

lite synd tycker jag bara eftersom man var en så stor del av varandras liv en gång och man liksom växte upp och lärde känna sig själv tillsammans och började utvecklas till vuxna tillsammans. ja för mig är detta bara helt absurt och konstigt men vem vet man kanske blir den personen som bara går vidare utan att ens hejja. det kanske blir så att man bara glömmer allt, så synd egentligen.... men man har väl perioder i sitt liv och allt har en mening med allt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar