12 januari 2011

I'll catch a grenade for you..

så passionerat vill också känna så, det är lite sjukt att man verkligen tror att kärleken finns där ute eftersom att det är så att vissa letar och letar utan att hitta den sanna kärleken och visst är man en fåne som tror på den, men jag tror verkligen att det finns en person för alla och att det finns nån där man är ämnade att bli gammal med.

Ja jag är väl en sucker för romantiken, fjärilar och blommor, men det är så det ska vara. lite bohemisk över det hela men det är såå underbart att känna fjärilarna i magen! Det är det bästa! Att få se hans leende som bara vänder upp och ner på din värld så fiiint!

Att man känner så passionerad som att dö för en annan person det är väldigt farligt speciellt i en sån ung ålder som min, jag hade inte haft något problem alls att mitt hjärta tilhörde någon annan om jag var äldre. Nu är det bara läskigt för att du chansar så stort på något du inte är hundra på.

men det kommer väl e tid då man är redo och då blir det underbart.

I believe ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar