18 januari 2011

kinesiskt horoskop..

jag och syrran har varit och kollat vilka horoskop inom det kinesiska vi är.... kom på att jag, eftersom jag är både influerad av orm och häst kommer vara förvirrad för evig, haha! det kom även fram att hästar passar bäst med hästar eftersom vi arbetar hårt och tycker om att beundra varandra... vilka ego! me like ;)

fast jag uppmärksammade även att eftersom jag passar bäst med en häst kommer det att betyda att min häst antagligen kommer vara 12 år äldre än mig eller lika gammal... det är riktigt skumt att såna horoskop verkligen stämmer in på en. Jag menar vissa är bara slumpmässigt framodlade men när jag läste igenom detta kände jag verkligen att det stämde in i mig. Det har tagit många år, men man känner trots allt sig själv och när man läste igenom horoskopet var det väldigt läskigt att se, att mycket om inte allt stämde.

off I go to bed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar