8 december 2010

Ussh...

Fan vad det är drygt att bo i en sån liten håla ... saknar verkligen Malmö och mina vänner o familj vill bara heeeem!
Nu nu nu!

det är så jävla drygt vart man än vänder sig känns det litet, men det är sjukt, varför känner jag på detta viset, tror inte att det är Karlskrona men ändå varför??..när jag ändå trivs här... trots allt har man vänner, en fin lägenhet och jobb....

extrem hemlängtan bara suck*

jag tror depressionen har börjat ta i nu med all mörker :(((( SAKNAR SOMMAREN!

AAARGH vill bara skrika men vet att det inte kommer lösa något, fan!

Vet inte heller om det är för att jag håller på med något som jag egentligen inte vill göra, skulle gärna velat göra detta senare men det känns som om jag inte har mycket tid att börja med vuxenlivet med att ha 2års sabbatsår... Jag kanske egentligen bara borde dra, men med vilka pengar?? 

oj här kom verkligen en ångestinlägg nä får sluta kommer bara göra er muppiga

Jag kan väl tipsa om något istället :P

SLAGSMÅLSKLUBBEN undrar varför man inte har lyssnat på dem innan... lite konstigt att man inte följde trenden när de var populära när man var fjortis haha!

Känner fan igen detta sjukt mycket kanske var det för att man var där :P lite minnes luckor här och där...

Hoppas min dag är bättre imorgon :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar