19 december 2010

I am so better off!

Verkligen det är jag! Visst är jag ytlig, det är inget jag nekar och jag vet att det är på grund av det som det aldrig hade funkat mellan oss... vi värderar så olika saker, men det har vi alltid gjort, förstår inte hur vi kan ha hållt ut så här länge!  

han är bara så ööh ostillig! Vet inte... visst har han sina positiva sidor; väldig snäll, ja det var tydligen det enda jag hittar. Jag kan faktiskt inte minnas något som jag verkligen har saknat! 

Det är bra det.... Jag klarar mig så mycket bättre utan honom och visst kommer det störa mig extremt att se honom med en annan brud, även om jag vet att jag skulle vara så mycket bättre mot honom.. Förstår verkligen inte att han inte kunde ge mig samma kärlek som jag gav honom, det är verkligen ofattbar för mig!! han visade inte alls den nivån av omtänksamhet som jag vill att han skulle. I am better off! 

4 kommentarer:

  1. your ex is posting your blog on random message boards. hey baby, how bout u be crazy for me instead? ;)

    SvaraRadera
  2. ooh really?? ;) how about that... give me a link? nice to get some readers though, have to think positive you know ;)

    SvaraRadera
  3. your ex and the people on the message board are mad at me already, so I won't. but giving random people over the internet access to personal information, even if written in a language that isn't exactly widely spoken, just isn't very nice, so I figured it would be justified calling him out on it

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera