15 december 2010

Att bry sig.....

Ofta att jag måste bry mig om vad mitt ex håller på; om det är hon eller hon som han är ihop med.... börjar bli lite jobbigt vid detta tillfälle! Vad jag är arg på honom för hur allt blev mellan oss och arg på mig själv för att jag bryr mig...

Jag sitter bland allt det stökiga; lådor, skor, tidningspapper och massa små saker som fortfarande måste packas ner.... har lyssnat på musikhjälpen och har försökt få glimtar av mina kära malmöbor.

SAKNAR MALMÖ there i said it! jag saknar att man helt plötsligt bara kan dra ut till stan och göra ingenting och saknar verkligen alla julljus speciellt julmarkanden... ååhh vill hem nu!
Det är jätte jobbigt att behöva ha ett seminarium den 22 december vilket innebär att jag endast kommer ha 9heladagar i Malmö.

Hmm undrar var jag och min Alesandra ska göra på juldagen =D ser framemot vart vi ska ut och dansa wiiii har saknat henne. Nu ska jag fortsätta städa blää allt måste packas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar