20 december 2010

tiden bara rusar iväg

Idag har jag verkligen inte gjort något igen!!! blir lite trött på mig nu, det enda jag gör är typ tänka på hur mycket som måste göras innan jag åker ner till Malmö och ändå blir inget gjort! hmmm.. händer det även er??

Det finns så fina stövlar jag vill ha från scorett, förhoppningsvis kommer det vara rea när jag kommer ner till Malmö och mycket som jag kan shoppa loss på =D

ska bli kul att kunna variera sin vardag, nu när man kommer bo i Malmö igen det är så jobbigt att inte ha något att göra här.

Skulle få anteckningar från min granne och har fortfarande inte hämtat dem WTF att jag inte ens kan göra det!? jajaja det e snart jul jag skyller på att det är därför man latar sig.

Studierna kunde inte vara tråkigare än vad de är nu himmels!

och hemmet är upp o ner med lådor överallt och saker som bara ligger som måste ner i lådorna.... Jag behöver mer lådor fan! får kolla med röda korset imorgon om jag nu kan lyfta min feta röv!!! Bläääää

och utöver allt ser jag detta, jag som verkligen ville ha denna tröja när den kom ut på hm :(( men kunde inte köpa den då, titta vad fin den är <3

AJA... god natt då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar