10 december 2010

Älskade Krebo

Vad dem fixar och trixar här på Krebo! Kommer säkert bli så skönt för grannarna när allt är färdigbyggt här och det kommer säkert se as fin ut, kan redan se det framför mig...

Jag kommer flytta in i min nya 34kvm den 1 januari =D ser fram emot det!

Här fixar och trixar dem på andra våningen!!! 

Ja du, det var en intressant helg förra helgen... fick lite tråkiga nyheter men trots det blev det en bra helg hade askul med Sofia från jobbet, hon är underbar den tjejen! Vi båda sitter i klistret haha!

Ser fram emot helgen, redan fredag o_0 sjukt vad tiden går fort när man har roligt!

Sapparna efter en shopping runda på Willys för sprit haha, PÅVÄG MOT KREBO!

Jag har lagt märke på alla galna istappar som har formats här uppe på Telenor, skit farliga istappar ju, man får vara försiktig så att man inte går under några av dem...

checka in denna istapp utanför mitt fönster, mysko... men gud vad vinterlandet ser fin ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar