3 december 2010

Plugg

uff ÄNTLIGEN sitter allt! Här ska man fanne mig inte kuggas! Det känns skönt att man äntligen kan slappna av och tänka att man kan det mesta bara en liten del som ska pluggas in ordentlig, men det tar jag på söndag =) känns inte lönt att plugga mera idag, nu ska jag unna mig att gå ut en runda med Sofia från jobb.. senare blir det jobb med Carl på Nivå.

så här kan det se ut hos mig vid tentaplugg...



Uppdaterad bild som jag glömde lägga upp eh... lite kaos vid tentaplugg. Tänka sig bakfull och plugga eller bästa, plugga när man är full, haha, det var det som hände i helgas haha! Hade kanske varit bra att göra tentan full oxå...


Nää, men känner på mig att jag klarade av tentan, men så kaxig får jag inte vara innan man fått tillbaka tentan eller som lärarna kallar det tentamina pff haha

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar