28 december 2011

Mellandagar hela livet ut

Sitter och lyssnar på musik från Anderna och önskar att jag kunde resa runt i Sydamerika nästa sommar...istället är jag tvungen att jobba inom vården för att få mera erfarenhet och jag kan heller inte åka till Norge och jobba eftersom jag inte riktigt har en diplomerad undersköterskeutbildning, så där ryckte den iden. 

Jobba jobba jobba på när man ändå ska jobba hela sitt liv...man borde resa runt och lära känna nya platser, bestiga machu pichu och bo i ett kollektiv någonstans i djungeln. Eller helt enkelt samma på sig kunskaper och erfarenheter! 

Jag åker till London snart för att fira nyår och kan inbilla mig hela themes floden i gungnig och raketerna som avfyras  A M A Z I N G!

Nu ska jag in till lund för att fixa min nyårsklänning eller jag hoppas det åtminstone....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar