2 december 2011

Sista dagen

Idag är sista dagen som jag är tvungen att få stå och vänta på tågstationen i helsingborg!

Utvärdering: solen skiner så allt är bra!

Praktiken gick rätt bra, tog mig igenom det. Inte felfritt dock...stack lite fel med nålen kan jag erkänna, men jag lär mig!

Har varit så nyfiken som vanligt och visat framfötterna vilket märktes av när sjuksköterskan sa du kommer bli en bra sjuksköterska!

Dement vill jag inte bli!

Kontraktioner vill jag inte ha!

Inkontinent kommer jag bli!

Viss personal borde omdiskuteras om de bör arbeta med människor... Lägga en personlighetstest innan intervjun vid anställning?

Och sjuksköterskor kan tjänna bra med pengar, om man ställer krav!

Jag känner mig som en svamp som har sugit åt mig så mycket kunskap under dessa veckor och snart kommer min 10veckor praktik och som jag längtar! Kanske inte de tidigare morgnarna men att lära mig!

Nu ska vi ut och fira att jag överlevt praktiken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar