1 december 2011

kvällen

ikväll har man druckit sig full och ätit sig mätt på kakor och saltapinnar vilken middag det blev! Hahaha inte råd för en normal middag med andra ord får väl ta vara på studentlivet hehe...

Vi såg fin fina smycken och underbara mönster och material på kläder, tänk om man vore rik då hade jag köpt allt jag kikat på ;)

Ikväll såg man även sitt ex's pappa. Konstigt att träffa på en sådär då man bara försvann utan att säga hejdå och ha ett avslut. Det blev ju bara ett hastigt slut mellan min kille och jag, utan att förvarna någon egentligen, det bara blev så och jag höll fast i vad jag sa och vi skildes åt, nästan helt utan att kolla tillbaka. Idag kom jag att tänka på hur längesen det egentligen var att jag prata och tänkte om hela förhållandet. Och när man gick och småsipprade på sina champagneglas vid davidshall kom lite minnen upp om hur kul jag som 17åring har haft med killen. Tänkte mest på pappan som fått stå ut med vårt förhållande. Vi praktiskt bodde tillsammans. Jag var hemma hos killen dag in dag ut och kommer ihåg hur pappan kom hem kl 10 på morgonen på lördagen för att kontrollera att sonen inte haft fest i lägenheten, åh vilka roliga och minnesvärda stunder (även om de var pain in the ass då) men tänk så mycket man fått smyga runt med när man var yngre! Nu har man sin egen lägenhet och kan göra precis vad man vill och är betydligt mer vuxen! Gud vad jag älskar livet! Den ger och tar och du lär dig att ta vara på stunderna...så som idag, tre tjejer mode freaks går och sipprar bubbligt samt får stylingsråd... kul kväll och alltid trevligt att träffa pappan även om man inte har så mycket att säga, det var allt för längesedan.

God natt nätet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar