9 december 2011

Helgen står bakom hörnet

Idag har jag rent av pluggat ihjäl mig!

Först suttit i skolan på föreläsningar till kl 4 sedan har man suttit och arbetat med arbetet som måste lämnas in....kommit hem käkat middag i form av två mackor med pålägg. Har ju fan inte tid att slösa  en halvtimme på att göra en sallad. Suttit mig ner igen och börjat plugga farmakologin som jag ska ha tenta på imorgon :(

Jag som hade planerat att jag skulle hinna fixa min outfit till sittningen imorgon samt min soulagering på lördag :/ åååhh Får improvisera något!

Och har glömt att berätta att jag har klippt mig!? Kan ni fatta det?? Det är kort! Jag blev så förvånad att jag vågade! Nu är det gjort och förhoppningsvis växer mitt långa hår tillbaka snart! Lite ångest kanske?

Jag ska i alla fall gå och lägga mig nu eftersom det faktiskt finns en morgon dag och då ska det tenta firas och julfestas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar