22 november 2011

Det är svårt att uttrycka sig men here i go.

Ursäkta mig för att jag ibland kan ha  varit jobbig.

Jag vet att jag ibland har varit ett drägg speciellt på opassande stunder...

Jag vet även att du trott att jag tänker på allt innan jag gör något, vilket är så konstigt eftersom jag verkligen inte är en sådan och jag är ävem medveten att det är en av sakerna som kommit i vägen.

Det jag säger kommer kanske lite sent och jag vet att det inte kommer ändra händelserna som har varit men jag säger det ändå.

Jag säger det eftersom det är vissa personer som träder in ens liv just när du behöver dem och öppnar vägen och gör att du plötsligt kan se klart och tydligt!

I början blev jag egentligen rätt förvånad att du hitta mig.. men inte så förvånad när du släppte taget kort efter...jag var ju i tu.

Jag vill kunna ta tillbaka intryck jag gett dig och visa att jag är så mycket bättre och någon att hålla kvar vid.

(Eller jag kanske säger detta nu för att jag läkt mig...)

Men nu, när det gått ett par månader, åh snart ett år hallelulja!?! kämpar jag emot dig så att du inte ska finnas kvar inne hos mig, men hela kroppen kan inte låta bli att vrida sig när jag hör ditt namn.

Det är vad jag kallar olycklig förälskelse.... och kanske även olycklig timing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar