2 mars 2011

Hej hopp!

Idag har varit en relativ lugn dag, rätt skönt. Tiden bara flyger iväg har jag märkt, lite kasst.... man hinner ju inte med något..... Jag ska försöka effektivisera mina dagar ännu mera och försöka göra det bästa av allt. Man känner sig lite som en mupp och en vissen blomma med detta väder, blir bara så deprimerad vill ut men känner ingen lust... Det börjar också kännas att allt som man varit med om bara kommer längre och längre bort från en, tiden går jävligt fort!
Nää nu ska jag inte muppa framför datorn nu ska jag ut till Lund och försöka sätta mig och plugga sedan kanske få ledigt från jobbet för att följa med på den Alnarp middagen, hahha dessa lantmästeri killar som bjuder över sjuksköterskorna lite roligt! :D

Annars blir det för jävligt om man jobbar varenda helg denna månad både fredag och lördag :/

LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar