19 mars 2011

Förkylningarnas tid!

Gud vad man har blivit förkyld! och jag som inte har varit förkyld på över 2 år känns det som! Näsan rinner och ögon är svullna eller allt känns svullet! Det var i torsdags då jag fick denna hemska förkylning det var ju st patricks som gällde men då ösregnade och haglade/snöade här i malmö... fy vad jobbigt detta är! Vill bara ligga i sängs och kolla på maraton av Greek hahaha

och nu så vaknade man även för sent för att sjukanmäla sig till jobb så man får ta och jobba ikväll på Herkules ååh herkules önskar jag kunde vara där för att sitta i deras mysiga lounge istället för att sitta vid bakre ändan vid garderoben och TOALETTERNA fy!!!!!! Så vi får se hur det kommer gå med förkylningen och jobbandet :/ tror inte så bra men tur är så jobbar jag med Maja idag.

Fullt med näsdukar överallt här :((((( detta är inte bra och jag som ska resa snart och skola och allt faaan!

Angående om jobb hoppas jag verkligen att jag får valborg ledigt... så nu väntar jag spänt för att schemat till april ska komma.

AJA nu for det iväg till att fira Purim som en sann jude haha i alla fall tills jag börjar jobba kl 23 så till vilken jude ska man klä ut sig???

Skött nu om er i detta ostadiga vädret, mwaah!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar