14 mars 2011

Måndag.

Hej!

Helgen är nu förbi och det är åter dags att sätta sig ner med böckerna.... Idag blir det i alla fall kapillär och venprovtagningar på practicum, undrar vem man ska sticka ^_^

Helgen gav inte så mycket förutom en bakfylla på söndagen men den skaka jag av rätt snabbt. Jag dansa häcken av mig på banco i alla fall woooho som jag flög omkring på dansgolvet! Älskar Salsa

I fredags hade jag en dräggig kund som var aspackad!! till slut orkade jag inte längre så jag kallade på vakten så att han kunde hämta honom och dääär kom han med sin söta/fula mössa och GUD fina smile och förde bort gubbjävlen!!!

haha har jag en förälskelse på en vakt!??? haha hade aldrig tänkt tanken det är ju inte min typ... och GUD vilka kassa singel killar det fanns på banco i lördags, visst jag dansa med dem men nope! inget att ha, var är dem vettiga människorna?

Sedan igår natt stod jag och tänkte på vad min nya hobby ska vara?? Jag ska jobba bakom bar visst kul men inte riktigt hobby..... sen har jag anmält mig till fotoutskottet så att jag kan ta foto för tidningen och Ög's hemsida men jag känner inte heller att det är en hobby.... sedan tänkte jag börja dansa igen, men det är också bara en sido grej. Jag vill hitta något som jag verkligen brinner för!

Vad har ni för grejer som ni gör, vad brinner ni för? Aja iväg till practicum nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar