17 mars 2011

Regning torsdag

Okej kära vänner känner att jag har neglectad er lite i två dagar men nu ska jag skriva lite!

Igår så var det sittning som gällde gud vilken snygg pinupa jag var synd att jag inte tog bilder igår... men bilder kommer nog upp senare ;) De som anordnade sittningen gjorde ett skitbra jobb! Tackar hippie gruppen.
Först var det ff hos en av ssk:arna sedan for det iväg till VG's där vi fick en rätt okej middag mycket bättre än vad vi fick på nollnings sittningen Thank God! På eftersläppet fick jag en konstig grön öl som i för sig inte smakade konstigt haha tackar för det med! Det var St patricks firandes på Vg's igår!

MMM vad godiset smakade!

 Plats: VG's
Detta är becca och hon är en skolflicka!

Ja jag kanske glömde berätta att det var tema fetisch som gällde haha så alla var utklädda!! Luv it!

Men idag gäller i alla fall firande av St patricks day på ÖG's wohoo!! Grön öl och gröna kläder hahahah kanske ses där?? 

Släng kyssar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar